• Contactează-ne!
  • 0745.927.492

De ce să alegeţi o firmă de administrare?

De ce o firmă de administrare?

Administrarea asociaţiilor de proprietari intră într-o nouă etapă, deoarece firmele specializate în administrarea condominiilor câştigă teren.

Avantajele angajării unei firme înseamnă garanţie, reducere de cheltuieli şi servicii integrate la cheie însemnând: servicii de administrare, contabilitate, casierie, sprijin în înfiinţarea de asociaţii, servicii de întreţinere şi intervenţii mici de reparaţii, servicii de curăţenie.

Proprietarii pot alege ce pachet le convine. Costurile sunt diferite, cu cât numărul de apartamente este mai mare, cu atât preţul este mai mic.

Firmele detin o poliţă de asigurare care poate acoperi o pagubă, dacă nu a fost făcută voluntar, intenţionat. O firmă percepe costuri mai mici, findca pentru firmă nu se plătesc dări către stat ca pentru angajaţi.

O firmă este prezentă 12 luni din 12 ale anului pentru a rezolva problemele care apar la o asociaţie pe cand un administrator pleacă în concediu, si dacă are mai multe asociaţii îi este mai greu să plece de urgenţă, dacă este o avarie.

În concluzie firma specializată îi ajută pe proprietari să facă economii substanţiale cu salariile şi cheltuielile gospodăreşti.

De ce să ne alegeţi pe NOI ?

echipa bloc+administrator.ro

De ce să ne alegeţi pe noi? Pentru că ştim care sunt aşteptările clienţilor şi oferim cea mai bună calitate la cele mai competitive preţuri de pe piaţă.

Un aspect important referitor la afacerile de lungă durată este că ajungi să inveți și să descoperi așteptările clienților atunci când vine vorba de servicii, iar noi am invățat în timp că majoritatea clienților au nevoie de încredere. Acesta este cel mai important factor pentru ei, iar noi considerăm lipsa de încredere din partea clienților ca pe un eșec al nostru.

Cum vă putem câștiga încrederea?

Mai întâi trebuie să cunoaștem provocările cu care vă confruntați ca și asociație, precum și obiectivele dvs. Credem că cea mai bună soluție pentru a obține acest lucru este să programăm o întâlnire intensă cu întrebări și răspunsuri chiar cu dvs. Aceasta ne va echipa cu informațiile necesare pentru a înțelege exact ce aveți nevoie. Până în momentul în care vom ajunge să vă prezentăm serviciile noastre, ar trebui să fim capabili să obținem deja o evaluare pozitivă din partea dvs cu privire la calitatea serviciilor oferite. Încă de la început, obiectivul nostru este de a crea un amestec perfect între viziunea dvs și a noastră. Puteți deci fi siguri că toți de la Bloc Admin vor lucra la capacitate maximă pentru a atinge acest obiectiv și pentru a satisface cerințele dvs.

Procesul de lucru

Dacă nu întrebăm, nu putem descoperi. Ne asigurăm astfel că adresăm întrebările necesare și suficiente astfel încât să fim îndreptați către direcția potrivită. De îndată ce obținem undă verde din partea dumenavoastră, trecem rapid la treabă.

Valorile noastre

Compania noastră a fost fondată pe 5 valori pe care le aplicăm în toate aspectele afacerii noastre.

Orientare către client:

Suntem orientați către clienți și excelăm în toate interacțiunile. Suntem foarte flexibili cu nevoile clientului și dacă apar probleme ne asumăm responsabilitatea și le rezolvăm. Ne preocupăm permanent de perfecționarea profesională și menținerea celui mai înalt nivel de satisfacție al clienților noștri.

Respect:

Ne tratăm personalul cu respect și demnitate și suntem supuși dezvoltării lor personale și profesionale. Recunoaștem că oamenii sunt cea mai de valoare achiziție.

Integritate:

Integritatea pentru noi înseamnă să acționăm după principii etice și morale, atât în munca depusă, cât și în viața noastră de zi cu zi. Relațiile dintre noi se bazează pe corectitudine, sinceritate și încredere. Prin adoptarea unui comportament corect, integru și loial față de toți clienții noștri și față de colegi, reușim să stabilim parteneriate îndelungate și de succes pentru ambele părți.

Devotament:

Ne precupăm permanent de perfecționarea profesională și menținerea celui mai înalt nivel de satisfacție al clienților noștri. Suntem conștienți că în mâinile noastre stă posibilitatea de a schimba în bine viața celor din jurul nostru.

Inovație:

Îmbrățișăm inovația prin serviciile, ideile și abordările noastre. Ne propunem să fim în pas cu tehnologia și să venim în întâmpinarea tuturor nevoilor clienților noștri.


Certificările noastre:


certificat inregistrare
certificat pregatire profesionala



logo bloc-administrator.ro
Administrare Blocuri Bucureşti

S.C. Bloc Admin S.R.L. oferă servicii adresate asociaţiilor de proprietari şi proprietarilor de imobile (persoane fizice şi juridice), în special din Bucureşti, dar nu numai. Societatea are ca obiectiv  principal asigurarea la standarde europene a activităţii de administrare a proprietăţii. Serviciile prestate de societatea noastră sunt în conformitate cu legislaţia în vigoare şi respectă normele de aplicare ale acesteia.

Social Media:
facebook icon
linkedin icon
youtube icon
google icon 

bloc-administrator.ro este un produs al BLOC ADMIN SRL
© 2024 Toate drepturile rezervate
logo syms.ro

icon telefon
Doriţi să vă sunăm noi?!
Lăsaţi nr dvs de telefon şi vă vom contacta imediat!