- Contactează-ne!
- 0745.927.492
Din experienţa noastră am constatat că Asociaţiile de Proprietari doresc un pachet de servicii suplu, fară costuri inutile şi acoperitor în acelaşi timp atât pentru proprietari cât şi pentru conducerea Asociaţiei. Mizăm pe sprijinul şi comunicarea cu membrii Comitetului Executiv, Preşedintele şi proprietarii care doresc să se implice în această activitate, pentru o bună administrare a imobilului.
Mulţi dintre administratorii de blocuri din România nu au pregătirea necesară pentru a desfăşura această activitate, iar legislaţia din România este de multe ori neclară sau incompletă, fapt care este valabil şi în cazul legislaţiei asociaţiilor de proprietari. Acestea sunt principalele motive pentru care multe dintre asociaţiile de proprietari au probleme mari în alcătuirea situaţiilor contabile, uneori chiar contravenind legii, iar amenzile în aceste situaţii se pot ridica la sume considerabile care vor fi plătite tot de către asociaţie.
Experienţa noastră în domeniul administrării de imobile ne oferă avantajul necesar pentru a rezolva eventualele probleme existente la momentul preluării şi a aduce situaţia contabilă a blocului dumneavoastră la un nivel ridicat de corectitudine, siguranţă şi transparenţă.
Activitatea noastră este bazată pe transparenţă, profesionalism şi responsabilitate. Credem că sunt suficiente motive pentru a consulta următoarele servicii ce pot fi puse la dispoziţia asociaţiei şi/sau proprietarilor din cadrul imobilului.
Încasarea, cu frecvenţa şi în locurile specificate în contract, a cotelor de contribuţie a proprietarilor la cheltuielile curente ale asociaţiei precum şi a altor venituri cuvenite asociaţiei de proprietari.
Societatea noastră prestează servicii de cenzorat pentru asociaţii de proprietari, venind în sprijinul proprietarilor prin consultanţă și colaborare cu organele de conducere ale asociației și Administrator, pentru bunul mers al activitaţilor în asociaţia dumneavoastra.
Verificarea lunară pentru fiecare dosar întocmit de administrator. Raportul De Cenzorat prezentat comitelului executiv asigură un plus de transparență atât în comunicarea internă, reprezentând un instrument util în depistarea și reglarea din timp a eventualelor erori de calcul, înregistrare, evidenţă sau repartizare.
Suntem la curent cu noutăţile legislative pe probleme specifice, venind în sprijinul Asociaţiei cu soluţii menite a vă ghida spre luarea unor hotărâri benefice acesteia și implicit benefice proprietarilor, pe baza rapoartelor lunar emise.
Avem capacitatea evaluării situației juridico-financiare precum şi a optimizării proceselor din cadrul asociaţiei de proprietari.
Acţiuni de evaluare ale:
Acțiuni pentru optimizarea activității asociației:
Curăţenia la bloc a fost dintotdeauna o problemă pentru membrii Asociaţiei şi pentru membrii Comitetului Executiv, iar dintre aceştia Preşedintele Asociaţiei ca persoană care reprezintă asociaţia în relaţiile cu terţii dar şi cu autorităţile statului, are cele mai multe batăi de cap.
Noi avem parteneri ce furnizează servicii de curăţenie aferente spaţiilor comune, interioare şi exterioare (hol intrare, garaje, casa scărilor, spaţii tehnice, holuri, alei exterioare de intrare în imobil). Administratorul va fi responsabil pentru asigurarea personalului, supravegherea, pregătirea şi inspecţia necesară pentru realizarea acestor servicii:
Deoarece vrem să venim în întâmpinarea dvs, vă stăm la dispoziție cu orice sfat vă putem fi de ajutor și vă garantăm flexibilitatea noastră în încheierea contractului de administrare, astfel încât condițiile acestuia să se muleze perfect dorințelor dvs!
Pentru a se putea încheia un contract de administrare blocuri între societatea noastră și asociația dvs de proprietari, este necesar ca blocul dvs să fie situat in București sau zonele apropiate și ca adunarea generală a asociației dvs să aprobe hotărârea de încheiere a contractului.
cerere ofertaFie că doriți să faceți o cerere către asociația dvs de proprietari sau aveți nevoie de un model al procesului verbal al adunării generale, fie doriți să consultați anumite norme metodologice sau să vă puneți la punct cu legislația în vigoare, toate aceste documente utile le găsiți în pagina special creată pentru acestea.
Totodată, vă invităm să contribuiţi la crearea acestei pagini cu modele de acte, formulare, contracte şi alte documente utile dvs - trimițându-ne o cerere cu documentul pe care doriți să-l găsiți în această secțiune.
documente utileAsociația de proprietari este forma juridică de organizare și de reprezentare a intereselor comune ale proprietarilor unui condominiu, cu personalitate juridică, nonprofit, înființată în condițiile prevăzute de lege.
Asociațiile de proprietari se constituie prin hotărârea a cel puțin jumătate plus unu din numărul proprietarilor apartamentelor și spațiilor cu altă destinație decât cea de locuință din cadrul unui condominiu.
Vă stăm la dispoziție pentru înființarea sau transformarea unei asociații de proprietari, nu trebuie decît să ne contactați!
contactaţi-neAdministratorul de bloc, persoana fizică sau juridică ce îndeplinește această funcție, trebuie să prezinte garanții morale și garanții materiale stabilite în condițiile legii, să aibă capacitate profesională, să fie bun gospodar și să nu aibă cazier.
Aflaţi mai multe despre obligaţiile unui administrator de bloc în pagina de întrebări şi răspunsuri:
obligaţii administratorValoarea unui contract de administrare blocuri este negociată în funcţie de serviciile contractate şi de frecvenţa acestora.
Pentru mai multe detalii vă rugăm să completați formularul de cerere ofertă sau să ne apelați la unul din telefoanele de contact.
S.C. Bloc Admin S.R.L. oferă servicii adresate asociaţiilor de proprietari şi proprietarilor de imobile (persoane fizice şi juridice), în special din Bucureşti, dar nu numai. Societatea are ca obiectiv principal asigurarea la standarde europene a activităţii de administrare a proprietăţii. Serviciile prestate de societatea noastră sunt în conformitate cu legislaţia în vigoare şi respectă normele de aplicare ale acesteia.