- Contactează-ne!
- 0745.927.492
Activitatea de administrare profesională de imobile, potrivit standardelor europene şi nord-americane, reprezintă activitatea de administrare a averii imobiliare a proprietarilor astfel încât aceasta să sporească, în timp ce interesele legitime ale proprietarilor cît şi cele ale locatarilor (chiriaşilor) sunt profesional gestionate.
Departamentul de Administrare profesională de imobile urmăreşte maximizarea beneficiilor pe care un administrator de imobile poate să le aducă condominiilor administrate, astfel: minimizarea cheltuielilor asociaţiei, găsirea de noi posibilităţi de gestionare a problemelor apărute, responsabilizarea furnizorilor de servicii în cazul în care serviciile prestate sunt sub calitatea celor negociate în contract, creşterea veniturilor ce pot fi obţinute prin închiriere, etc.
Dacă faci parte dintr-una din categoriile:
atunci ai ajuns la locul potrivit pentru că noi îţi oferim soluţia! Asigurăm pe baza de contract următoarele:
Fie că doriți să faceți o cerere către asociația dvs de proprietari sau aveți nevoie de un model al procesului verbal al adunării generale, fie doriți să consultați anumite norme metodologice sau să vă puneți la punct cu legislația în vigoare, toate aceste documente utile le găsiți în pagina special creată pentru acestea.
Totodată, vă invităm să contribuiţi la crearea acestei pagini cu modele de acte, formulare, contracte şi alte documente utile dvs - trimițându-ne o cerere cu documentul pe care doriți să-l găsiți în această secțiune.
documente utileVă prezentăm o colecţie de răspunsuri menite să vă lămurească într-o oarecare măsură asupra mai multor aspecte întâlnite în administrarea unui imobil. Indiferent că sunt întrebări despre activitatea noastră sau întrebări despre cum puteţi face singuri anumite lucruri, încercăm să răspundem la toate.
Dacă nu găsiți răspunsul dorit, vă rugăm să ne trimiteți întrebarea dvs. Vă vom răspunde cât se poate de prompt prin afişarea întrebării dvs pe site.
întrebări și răspunsuriDeoarece vrem să venim în întâmpinarea dvs, vă stăm la dispoziție cu orice sfat vă putem fi de ajutor și vă garantăm flexibilitatea noastră în încheierea contractului de administrare, astfel încât condițiile acestuia să se muleze perfect dorințelor dvs!
Pentru a se putea încheia un contract de administrare imobile între societatea noastră și asociația dvs de proprietari, este necesar ca blocul dvs să fie situat in București sau zonele apropiate și ca adunarea generală a asociației dvs să aprobe hotărârea de încheiere a contractului.
contactaţi-ne!Valoarea unui contract de administrare imobile este negociată în funcţie de serviciile contractate şi de frecvenţa acestora.
Pentru mai multe detalii vă rugăm să completați formularul de cerere ofertă sau să ne apelați la unul din telefoanele de contact.
S.C. Bloc Admin S.R.L. oferă servicii adresate asociaţiilor de proprietari şi proprietarilor de imobile (persoane fizice şi juridice), în special din Bucureşti, dar nu numai. Societatea are ca obiectiv principal asigurarea la standarde europene a activităţii de administrare a proprietăţii. Serviciile prestate de societatea noastră sunt în conformitate cu legislaţia în vigoare şi respectă normele de aplicare ale acesteia.